Fosstodon.org har väl några?
Jag kan väcka mitt Mastodon.nu-konto, men GTS, Linuxkompis, temla och kanelbulle får du knåpa in från annat håll.
Fosstodon.org har väl några?
Jag kan väcka mitt Mastodon.nu-konto, men GTS, Linuxkompis, temla och kanelbulle får du knåpa in från annat håll.
Finns det några klistermärken kvar?
Det tror jag! Jag ska rota lite i mina lådor och se vad jag kan hitta. :D Annars kan jag alltid göra nya om det finns intresse för dem.
PS. Kom ihåg att samla på minnen, inte prylar.
Jag hittade fem stycken matta klistermärken. Är detta av intresse för min gode herre (eller någon annan)?
Dessa märken, således?
Ja. Jag ska väl inte vara så självisk, att jag tömmer lagret, utan kan nöja mig med två eller tre.
JoWa skrev: 17 aug 2026, 13:47Dessa märken, således?
Ja. Jag ska väl inte vara så självisk, att jag tömmer lagret, utan kan nöja mig med två eller tre. 🙂️
Det stämmer! Portot ligger tydligen på 22 kr idag. Utöver portot är det valfritt om du vill betala något extra. Alla pengar går till Linuxkompis, och ibland till nya klistermärken. :D
Jag skickar tre stycken! Ge mig dina uppgifter via PM här eller på GoToSocial. Vilken betalningsmetoder är du okej med?
Godtas Swish?
GTS är alltjämt oåtkomligt, och har så varit så länge jag har varit vaken i dag.